Dictionar de branding

în stoc
SKU
EDU-4735
Preț special 23,80 RON Preț standard 28,00 RON
Mai multe informații
Clasa Altele
Editura Sigma
Format 23 x 16.5 cm
ISBN 978-973-649-571-7
Data aparitie 2009
Numar pagini 176
Materie Altele
Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente. Autorii – inclusiv unul din coordonatori – sunt studenti (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, care in urma unor seminarii si dezbateri de exceptie au reusit sa realizeze acest dictionar a carei utilitate este absolut evidenta. Dictionarul de fata nu defineste termenii care ar fi putut fi inclusi in alte lucrari de specialitate ( dictionar de publicitate, dictionar economic, dictionar de sociologie economica etc).
Scrie o recenzie
Spune-ne parerea ta despre acest produsDictionar de branding
Rating-ul dumneavoastră
});