Plata si livrarea produselor

1. Plata

Puteti efectua plata produselor comandate pe www.eduzone.ro prin urmatoarele metode:

*Plata la livrare (ramburs);

*Plata prin ordin de plata pe baza facturii proforme.

 


 

2. Tarif livrare

SC Eduzone SRL va livra toate produsele comandate prin intermediul serviciilor Postei Romane, al firmei de curierat rapid Nemo Express, Fan Courier sau prin Posta Prioripost acolo unde localitatea dvs nu este in aria de acoperire Nemo Express / Fan Courier (vezi aici aria de acoperire Nemo). Daca preferati o alta modalitate de livrare va rugam sa ne comunicati la plasarea comenzii.

Posta Romana:

-pentru cumparaturi de peste 200 de lei transportul este gratuit;

-pentru cumparaturi sub 200 de lei, costul transportului este 15 lei;

Nemo Exprees/ Fan Courier (curier rapid):

-pentru cumparaturi de peste 250 de lei, trasnportul este gratuit;

-pentru cumparaturi de sub 250 de lei, costul livrarii este 20 lei;

PrioriPost:

-pentru cumparaturi de peste 250 de lei, transportul este gratuit;

-pentru cumparaturi de sub 250 de lei, costul livrarii si a ambalarii este 20 lei.

 


 

3. Termen de livrare

 Coletul dvs va fi livrat in 2-5 zile lucratoare de la momentul plasarii comenzii in functie de curierul ales:

Posta Romana - 3-5 zile lucratoare;

Nemo Express - 2-4 zile lucratoare;

Prioripost - 2-4 zile lucratoare;

La cerere, asiguram livrarea si instalarea produselor in orice localitate din Romania. 

 


 4. Optiuni plasare comanda

Comenzile se pot plasa:

a). metoda clasica de comert electronic (se adauga produsul in cos, se completeaza datele de livrare si se plaseaza comanda);

b). prin email pe adresa office@eduzone.ro;

c). la telefon 0232 260 250 de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.


 

Atentie:

Cumparatorul este obligat sa verifice integritatea respectiv existenta tuturor coletelor (in caz ca sunt mai multe colete acestea vor fi numerotate astfel:1/2, 2/2 etc.) si in caz ca observa neregularitati sa consemneze acestea pe documentul de transport (AWB) sau sa intocmeasca un proces verbal cu observatiile sale, semnat de el si de agentul care a efectuat livrarea.

Cumparatorul este de acord ca fara aceste formalitati nu va fi luata in considerare nici o reclamatie ulterioara legata de livrarea produselor si prin urmare nu poate sa-si exprime nici o pretentie impotriva SC Eduzone SRL.

Comerciantul nu se obliga sa rezolve disputele aparute intre cumparator si agentii serviciului de curierat rapid, dar poate sa-si acorde sprijinul cumparatorului in unele cazuri, daca acesta din urma face dovada ca a incercat, insa nu a reusit sa revendice problema aparuta si consemnata pe documentele de transport conform cu prevederile de mai sus.

Contacteaza-ne

});