Vreau sa fiu cel mai bun. Clasa I (noua programa)
Clasa | Clasa I |
---|---|
Editura | Carminis |
Format | 20,5 x 26 cm |
ISBN | 978-973-123-215-7 |
Data aparitie | 2014 |
Numar pagini | 72 |
Materie | Comunicare in limba romana, Matematica si explorarea mediului |
トVreau sa fiu cel mai bunモ se adreseaza elevilor de 7 ani (clasa I), incurajandu-i sa se pregateasca pentru obtinerea performantei. Structurat in patru teme carora le corespund continuturile programei scolare, aduce informatii si solicita transferul cunostintelor dintr-un domeniu in altul. Prin formulari variate se urmareste intelegerea mesajului scris si dez-voltarea capacitatii de operare cu termeni specifici fiecarei discipline: silaba, cuvant, grup de litere, grup de sunete, enunt, text, numere pare, numere impare, suma, diferenta etc. Cerintele se adreseaza tuturor elevilor, formandu-le o imagine de sine pozitiva. Acestea pot fi rezolvate atat pe parcursul anului scolar, cat si ca tema pentru vacantele scolare.
トVreau sa fiu cel mai bunモ se adreseaza elevilor de 7 ani (clasa I), incurajandu-i sa se pregateasca pentru obtinerea performantei. Structurat in patru teme carora le corespund continuturile programei scolare, aduce informatii si solicita transferul cunostintelor dintr-un domeniu in altul. Prin formulari variate se urmareste intelegerea mesajului scris si dez-voltarea capacitatii de operare cu termeni specifici fiecarei discipline: silaba, cuvant, grup de litere, grup de sunete, enunt, text, numere pare, numere impare, suma, diferenta etc. Cerintele se adreseaza tuturor elevilor, formandu-le o imagine de sine pozitiva. Acestea pot fi rezolvate atat pe parcursul anului scolar, cat si ca tema pentru vacantele scolare.
トVreau sa fiu cel mai bunモ se adreseaza elevilor de 7 ani (clasa I), incurajandu-i sa se pregateasca pentru obtinerea performantei. Structurat in patru teme carora le corespund continuturile programei scolare, aduce informatii si solicita transferul cunostintelor dintr-un domeniu in altul. Prin formulari variate se urmareste intelegerea mesajului scris si dez-voltarea capacitatii de operare cu termeni specifici fiecarei discipline: silaba, cuvant, grup de litere, grup de sunete, enunt, text, numere pare, numere impare, suma, diferenta etc. Cerintele se adreseaza tuturor elevilor, formandu-le o imagine de sine pozitiva. Acestea pot fi rezolvate atat pe parcursul anului scolar, cat si ca tema pentru vacantele scolare.
Scrie o recenzie